
Bij pech bel:+31 20 851 22 77
U krijgt dan een keuzemenu om naar de juiste pechhulp doorgeschakeld te worden.
- Binnen de fabrieksgarantie kies 1, uw Mitsubishi valt dan onder de MAP service
- Buiten de fabrieksgarantie kies 2, uw Mitsubishi valt dan onder de Mobiliteitsservice

SERVICE BINNEN NEDERLAND
Bij pech onderweg bent u ervan verzekerd dat de auto ter plaatse wordt gerepareerd of zo nodig naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of een Erkend Servicecentrum van MITSUBISHI MOTORS wordt gebracht. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
MIJNMITSUBISHI CARD
Voor onze trouwe Mitsubishi-klanten doen we graag iets extra’s. Daarom ontvangt elke Mitsubishi-rijder na een onderhoudsbeurt een persoonlijke MijnMitsubishi Card. Als dank voor het bezoek aan onze werkplaats en het gestelde vertrouwen in onze kwaliteit en service. Dit belonen wij met gratis 24/7-mobiliteitsservice in heel Europa, inclusief woonplaatsservice én met vervangend vervoer. Na elke onderhoudsbeurt verlengen wij uw card weer voor een jaar, of tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt als die eerder wordt uitgevoerd.
WOONPLAATSSERVICE
Deze aantrekkelijke pechhulp geldt ook in uw eigen woonplaats. Bijvoorbeeld als op een koude winterochtend de auto niet wil starten of als u per ongeluk de sleutels in de auto laat liggen. En zelfs wanneer u abusievelijk de verkeerde brandstof tankt. Met Mitsubishi Mobiliteitsservice blijft u altijd zorgeloos rijden!
SERVICE IN HET BUITENLAND
Ook in het buitenland, in heel Europa, kunt u bij pech onderweg op de Mitsubishi Mobiliteitsservice rekenen. Via het 24-uurs bereikbare alarmnummer krijgt u direct een Nederlands sprekende hulpverlener aan de lijn aan wie u uw verhaal kwijt kunt. Hij of zij onderneemt vervolgens alle noodzakelijke stappen om u weer zo snel mogelijk op weg te helpen.
VERVANGEND VERVOER
Met de MijnMitsubishi Card garandeert Mitsubishi Motors uw mobiliteit in binnen- en buitenland, ook als de auto niet op de dag van de pechmelding te repareren is. In dat geval heeft u recht op vervangend vervoer voor de duur van maximaal twee werkdagen.
INSTAPKEURING
Is er langer dan 1 jaar geen onderhoud aan de Mitsubishi gepleegd door een Mitsubishi-dealer? Geen nood, maak dan afspraak voor een instapkeuring.

VOORDELEN VAN DE MIJNMITSUBISHI CARD
- Gratis pechhulp in uw woonplaats, heel Nederland en heel Europa
- Reparatie ter plaatse of zo nodig sleephulp naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of Erkend Servicecentrum van MITSUBISHI MOTORS.
- Vakkundige hulp met merkspecialistische kennis en gereedschap
- Gratis vervangend vervoerdekking (max. 2 werkdagen)
- 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
- Maakt andere (betaalde) hulpdiensten overbodig.
Lees voor de exacte voorwaarden, rechten en plichten de Algemene Voorwaarden voor:
- Mitsubshi Assistance Package (binnen fabrieksgarantie)
- Mobiliteits Service (buiten fabrieksgarantie)