Iedere Mitsubishi is gemaakt om te blijven rijden. Maar mocht u desondanks toch een keer stil komen te staan, dan helpt Mitsubishi u altijd weer op weg. Binnen de fabrieksgarantie van 5 jaar bent u verzekerd van hulp bij pech onderweg. In heel Europa 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Is uw auto ouder dan drie jaar, dan geldt de Mitsubishi Mobiliteitsservice, die u GRATIS krijgt wanneer uw auto wordt onderhouden door een erkend Mitsubishi-dealer. Na iedere onderhoudsbeurt ontvangt u van ons uw eigen Mitsubishi Mobiliteitsservice card. Die is tot de volgende voorgeschreven onderhoudsbeurt geldig (max 1 jaar). Hiermee bent u verzekerd van hulp bij pech in heel Europa.
Uitgebreide dekking
Mitsubishi Motors Mobiliteitsservice biedt u een uitgebreide dekking en vergoedt oa kosten van vervangend vervoer, hotelovernachtingen en repatriëring van uw auto uit het buitenland. Kom langs voor meer informatie en de voorwaarden.
Wat te doen in geval van pech?
Neem bij pech of een ongeval direct contact op met de alarmcentrale van Mitsubishi Motors Mobiliteitsservice. Zij helpen u meteen weer op weg.
Telefoon binnenland: (0592)390871
Telefoon buitenland: 0031 592390871
Houd altijd de volgende gegevens bij de hand:.
• Kenteken van de auto.
• Telefoonnummer waarop u bereikbaar bent.
• Plaats waar de auto zich bevindt.
Belangrijke tips:
• Voor het verkrijgen van een huurauto van een autoverhuurbedrijf dient u uw rijbewijs en uw bankpas of creditcard te tomen. In het buitenland vraagt het autoverhuurbedrijf altijd om een creditcard voor de borgstelling.
• Wanneer u kosten in het buitenland voorschiet, bewaar dan de originele nota. Deze heeft u nodig voor de declaratie.
Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor u beter werkt en voor het verzamelen van statistische gegevens met betrekking tot het bezoek van deze website.Ik ga akkoordMeer informatie